

AICRO liniowy wkład z aktywowanym węglem z łupin orzechów kokosowych, marki AQUAFILTER
Opis
Zalety wkładu:
- Zawiera wysokiej jakości węgiel aktywowany z łupin orzechów kokosowych,
- Stosowany do poprawy parametrów wody po systemach Odwróconej Osmozy,
- Może być stosowany do lodówek SIDE-by_SIDE, wyposażonych w zewnętrzny filtr montowany na wężyku 1/4" (około 6 mm),
- Redukuje chlor*,
- Redukuje zanieczyszczenia organiczne*,
- Redukuje do 85% pestycydów pochodzenia chloropochodnego*,
- Poprawia smak i zapach wody,
- Pasuje do większości systemów RO dostępnych na rynku.
- Posiada atest PZH.
* w przypadku instalacji wkładu do lodówki SIDE-by-SIDE.
AICRO liniowy wkład z aktywowanym węglem z łupin orzechów kokosowych, marki AQUAFILTER. Wkład montowany jest do systemów osmotycznych. Zawiera wysokiej jakości węgiel z łupi orzechów kokosowych. Nadaje wodzie doskonały smak i aromat.
Informacje techniczne:
Producent: AQUAFILTER
Wymiary (wys. x szer.): 10" x 2"
We/Wy: 1,4" NPT
Wydajność: 1,9 l/min
Temperatura pracy (wody): 2OC - 45OC
Maks. ciśnienie pracy: 6 bar
Żywotność wkładu: 3 - 6 miesięcy*
Żywotność wkładu: 6 - 12 miesięcy**
Materiał: aktywowany węgiel
Kompatybilność z systemami RO: SUPREME, AQUAFILTER, TOP FILTER, GREEN FILTER, USTM, AMI, FIT AQUA, BLUE WATER.
Jeśli nie jesteście Państwo pewni czy wkład będzie pasować do Państwa systemu, prosimy o zadanie pytanie przez formularz kontaktu.
*w przypadku montażu wkładu do lodówki, żywotność uzależniona jakości wody wejściowej, stopnia jej zabrudzenia oraz poboru wody.
**w przypadku montażu wkładu do systemu RO, żywotność uzależniona jakości wody wejściowej, stopnia jej zabrudzenia oraz poboru wody.
WAŻNA INFORMACJA:
Wkład zakończony jest połączeniem gwintowanym 1/4" GW (gwint wewenątrzny), do uszczelniania wkładu należy stosować tylko i wyłącznie taśmę teflonową, nie wolno używać pakuł, lakieru oraz innych uszczelniaczy tego typu. Producent oraz dystrybutor nie ponoszą odpowiedzialności za używanie innych uszczelniaczy.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.